وبینار سئو و معماری محتوایی سایت (قسمت اول: لِگوی کلمات)

اصول طراحی معماری محتوا یکی از بخش های مهم سئوست که کمتر راجع بهش تا به امروز صحبتی شده؛ اهمیت این موضوع از این جهته که میتونه سرعت کسب رتبه و مدت زمان پایداری رتبه های ما رو بالا ببره و از همه مهم تر در صورت طراحی صحیح میتونه منجر به پایین اومدن هزینه های لینک سازی ما به شکل چشم گیری بشه.

برای پرداخت به این موضوع در ابتدا به نحوه KW Research صحیح و دسته بندی کلمات کلیدی و اختصاص لندینگ پیج های مناسب به آنها خواهیم پرداخت، تا بتونیم نقاط فشار یا Pressure Points های لازمه رو در کنار استراتژی محتواییمون انتخاب یا ایجاد کنیم.
داشتن همچین نقاطی در برنامه سئو مون زمینه لازم برای لینک سازی هدفمند و اثر بخش رو برای ما فراهم میکنه، موضوعی که به شکل سنتی نیازمند صرف هزینه مالی و زمانی بالایی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین پست ها
آرشیو مطالب
دسته بندی مطالب
Newsletter