وبینار سئو و معماری محتوایی سایت (قسمت دوم: از خِشت تا سازه)

اصول طراحی و معماری محتوا یکی از بخش های مهم سئوست که راجع بهش تا به امروز کمتر صحبت شده است؛ اهمیت این موضوع از این جهته که میتونه سرعت کسب رتبه و مدت زمان پایداری رتبه های ما رو بالا ببره و از همه مهم تر در صورت طراحی صحیح میتونه منجر به پایین اومدن هزینه های لینک سازی ما به شکل چشم گیری بشه.

برای پرداخت به این موضوع در ابتدا به نحوه KW Research صحیح و دسته بندی کلمات کلیدی و اختصاص لندینگ پیج های مناسب به آنها در وبینار قبلی به صورت مفصل پرداختیم، تا بتونیم نقاط فشار یا Presure Points های لازمه رو در کنار استراتژی محتواییمون انتخاب یا ایجاد کنیم.
داشتن همچین نقاطی در برنامه سئو مون زمینه لازم برای لینک سازی هدفمند و اثر بخش رو برای ما فراهم میکنه، موضوعی که به شکل سنتی نیازمند صرف هزینه مالی و زمانی بالایی است.

در این وبینار قصد داریم به نحوه چیدمان، آدرس دهی ها و ارتباط داخلی وب سایت به صورت مفصل تری بپردازیم، موضوعی که اتخاذ سیاست صحیح در آن می تواند ما را از بند رقابت های هزینه سازی لینک سازی و استراتژی های مربوط به آن رهایی بخشد.

در این وبیناز 2 تا 3 ساعته قصد داریم، به شرح موارد زیر به صورت کاربردی بپردازیم:

  1. کارکرد و چرایی لینک های داخلی
  2. تفاوت لینک های داخلی Content و Inner Section
  3. سازو کار Authority Distribution
  4. ساختار و الگوی تاثیرگذاری لینک های Static در ساید بار، فوتر و هدر
  5. الگو های آدرس دهی صفحات و کارآیی آنها در شرایط مختلف
  6. نحوه چیدمان، آدرس دهی صفحات و ایجاد ارتباط Bridge، Hubpage و Core Pillars با بخش های مختلف سایت
  7. کارکرد های متعارف و نا متعارف BreadCrump
  8. ساختار و الگوی تاثیرگذاری لینک های Dynamic (RND, Related Posts, Top Posts, Customized Posts و…
  9. نحوه آرایش و طبقه بندی SiteMap
  10. اصول و تکنیک های اصلاح ساختار آدرس دهی وب سایت*. نکته: این وبینار الزاماً برای تنها برای شرکت کنندگان وبینار قبلی نیست!

One comment

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین پست ها
آرشیو مطالب
دسته بندی مطالب
Newsletter